Landelijke levering van mobiliteitsproducten
Mobilae levert mobiliteitsproducten in heel België. Alle producten worden direct bij u thuis geleverd en gemonteerd of geïnstalleerd door ons vakkundige serviceteam. Na de installatie of levering van uw mobiliteitsproduct krijgt u altijd gedetailleerde instructies. Ons serviceteam vertrekt niet voordat u precies weet hoe uw product werkt en u zorgeloos gebruik van uw product kunt maken.
Onderhoudsabonnement
Indien u dat wenst, kunt u ook een onderhoudsabonnement afsluiten tijdens de levering. Met een onderhoudsabonnement plannen we elk jaar automatisch een onderhoudsafspraak met u in, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw mobiliteitsproduct nog jaren perfect blijft werken. U kunt meer informatie over onderhoudsabonnementen vinden op onze website of vraag het aan onze medewerkers op het moment van levering. We zetten graag alle opties voor u op een rij.
Meer informatie over onderhoudVragen over de levering?
Heeft u vragen over ons leveringsproces of uw levering? Met meer dan 25 jaar ervaring hebben we al veel vragen verzameld en beantwoord in onze veelgestelde vragen. Kijk eens of uw vraag is opgenomen. U kunt ook meer informatie over uw levering vinden in de persoonlijke omgeving Mijn Mobilae. Natuurlijk kunt u altijd contact met ons opnemen via telefoon op 09 296 55 44, of via e-mail en chat.